תקנון אספקה ומשלוחים

במקרה של החזרת משלוח בגלל טעות המזמין בהזמנה או אי מענה ממקבל המשלוח, הלקוח יחויב במשלוח נוסף.
זמני פעילות ויצירת קשר עם שירות הלקוחות:

ניתן לפנות אלינו בפרטי יצירת קשר המופיעים למטה, או בטופס ליצירת קשר כאן, ונחזור אליכם בהקדם.

משלוחים
אפשרויות אספקה:
זמני האספקה לאותו יום עסקים עד השעה 20:00 למזמינים עד השעה 15:00.
למזמינים לאחר השעה 15:00 המשלוח יסופק ביום עסקים הבא בין השעות 9:00-20:00.
 
  • איסוף עצמי– המסגר 5, אזור התעשיה, אילת בין השעות 9:00-19:00
  • משלוח בעיר/מלונות– דמי משלוח: 30 ₪
  • משלוח בסיסים (עד אוגמ"ר 80)– דמי משלוח: 50 ₪
  • משלוח חוף דרומי (החל מהנמל)- דמי משלוח: 60 ₪
  • משלוח קיבוץ אילות– דמי משלוח: 50 ₪
  • משלוח להזמנות עם תאריך מותאם– יסופק בין השעות 9:00-19:00.

*שימו לב: שירות המשלוחים הינו באילת בלבד.

חיוב המשלוח יירד לאחר החישוב הסופי.

ימי חלוקה ושעות: ראשון – חמישי (בין השעות 9:00-20:00) ימי שישי וחגים (בין השעות 9:00-16:00)

*תנאי המשלוחים משתנים מעת לעת – בהתאם לצורך.

אספקת המוצרים מותנית בזמינות במלאי. 

 
אספקת המוצרים

1. המוצרים והמצרכים הנכללים בהזמנה יסופקו לכם באמצעות שליח (להלן: ה"משלוח").

2. כמו כן, יש אפשרות, ולפעמים דרישה, לאיסוף עצמי של הזמנה. באיסוף עצמי, על הלקוח לאסוף את הזמנתו באופן עצמאי במועד הנבחר, מהחנות, בהתאם לשעות הפתיחה (המופיעים באתר).

3. המוצרים הנכללים בהזמנה יסופקו למען שיימסר על ידך במועד ההרשמה או למען שיפורט בטופס פרטי המשלוח. כמו כן, תתבקש לבחור את התאריך וטווח השעות המועדף לקבלת המשלוח בהתאם לאפשרויות האספקה המוצעות באתר.

מועדי המשלוח המוצעים באתר כפופים ליכולת האספקה של הקמעונאי ולשיקול דעתו הבלעדי. במועד שבחרת, עליך להיות נוכח בכתובת על מנת ששליחי הקמעונאי יוכלו למסור לך את המשלוח.

4. הקמעונאי יעשה כל שביכולתו על מנת לספק את כל המוצרים בהזמנה ובמועד, אולם לא תמיד כל המוצרים יהיו זמינים ועל כן, הקמעונאי אינו מתחייב לספק את כל המוצרים בהזמנה בין אם צוין כי הם במלאי ובין אם לאו ולא תהא לך כל טענה ו/או תביעה כל שהיא כלפי הקמעונאי בגין אי אספקת מוצר כלשהו מההזמנה. יובהר כי מוצר שלא יסופק על ידי הקמעונאי לא יחויב בתשלום.

5. במידה שהקמעונאי לא יוכל לספק את ההזמנה כפי שהוזמנה על ידי הלקוח, מוקד שירות הלקוחות יעשה ניסיון לפנות אל הלקוח על מנת להודיע ללקוח על כך ולקבל את הסכמתו של הלקוח לאספקת המוצר החלופי. ככל שמוצר מסוים אינו זמין במלאי, אך קיים מוצר חלופי, הקמעונאי ינקוט במדיניות החלפה בהתאם לבחירת הלקוח. לפיכך, בעת אישור ההזמנה, על הלקוח לסמן את מדיניות ההחלפה הרצויה לו, כגון, החלפה לאחר התייעצות (טלפונית) עם הלקוח, החלפה ללא התייעצות עם הלקוח או איסור על החלפה, כאשר הקמעונאי יפעל בהתאם לבחירת הלקוח.

6. הלקוח מתחייב כי הוא או מי מטעמו יקבל את ההזמנה בעת אספקת המוצרים. לחילופין, יוכל הלקוח, בזמן ביצוע ההזמנה, לאשר את השארת ההזמנה ליד דלת ביתו או בכל מקום אחר הסמוך למענו. בזמן אספקת ההזמנה או איסוף עצמי על ידי הלקוח, הקמעונאי או מבצע המשלוח מטעמו רשאים לבקש מהלקוח או מהנציג המורשה להציג תעודת זהות ו/או את כרטיס האשראי ששימש לביצוע ההזמנה הרלבנטית.

7. יובהר, כי במידה ובעת מועד אספקת המוצרים, לא יהיה הלקוח ו/או מי מטעמו במען אליו הזמין את משלוח המוצרים, והלקוח לא אישר בעת ביצוע ההזמנה כי הינו מאשר השארת ההזמנה ליד דלת ביתו או בכל מקום אחר הסמוך למענו, תוחזר ההזמנה לחנות ועל הלקוח תהא האחריות לתאם עם שירות הלקוחות את מועד האספקה בשנית. אי קביעת מועד הזמנה חדש על ידי הלקוח, לא תפטור אותו מתשלום ההזמנה שבוצע על ידו.

8. במשלוח המוצרים בשנית יחויב הלקוח בנוסף לתשלום דמי המשלוח הראשוניים גם בתשלום דמי משלוח נוספים.

9. יובהר, כי ככל שאושר על ידי הלקוח השארת ההזמנה בסמוך לדלת מענו או במקום אחר הסמוך למענו, מסכים ומאשר הלקוח, כי האחריות בדבר המוצרים הינה שלו בלבד ובכל במקרה של גניבה ו/או קלקול ו/או כל טענה אחרת בקשר לכך לא יוכל לבוא הלקוח בטענות ו/או תביעות כנגד הקמעונאי .

10. אי עמידת הקמעונאי במועד האספקה המבוקש מכל סיבה שהיא לא תפטור, בכל דרך שהיא, את הלקוח מחובת התשלום בגין האספקה.

11. מכירת אלכוהול מעל גיל 18 בלבד, ומותנית בהצגת תעודה מזהה.

Call Now Button דילוג לתוכן